loading...

تولید انواع بوستر پمپ

بازدید : 104
شنبه 22 شهريور 1399 زمان : 11:12

بوستر پمپ آب دستگاهی است که فشار مایع را افزایش می دهد. ممکن است از آن ها با مایعات یا گازها استفاده شود، اما جزئیات ساخت آن بسته به مایع متفاوت خواهد بود. تقویت کننده گاز شبیه کمپرسور گاز است، اما به طور کلی مکانیزم ساده تری است که اغلب فقط دارای یک مرحله فشرده سازی است و برای افزایش فشار گاز بالا تر از فشار محیط استفاده می شود. بوستر پمپ دور متغیر نیز ساخته می شوند. بوستر پمپ ها ممکن است برای افزایش فشار گاز، انتقال گاز فشار بالا، شارژ سیلندر های گاز و مهار استفاده شوند.

در پروژه های جدید ساختمانی و مقاوم سازی، از بوستر پمپ های فشار آب برای تأمین فشار آب کافی در طبقات فوقانی ساختمان های بلند مرتبه استفاده می شود. نیاز به بوستر پمپ فشار آب نیز می تواند پس از نصب دستگاه پیشگیری از برگشت جریان (BFP) ، که در حال حاضر در بسیاری از شهرداری ها برای محافظت از منابع عمومی آب در برابر آلاینده های موجود در یک ساختمان وارد آب عمومی تأمین می شود، ایجاد شود. استفاده از BFP ها پس از تصویب قانون آب تمیز آغاز شد. این دستگاه ها می توانند 12 PSI را از دست بدهند و باعث می شوند که فشار سنج در طبقه های بالا به درستی کار نکند. بعد از این که لوله ها برای مدت طولانی در سرویس قرار گرفتند، می توان مقیاسی را روی سطوح داخلی ایجاد کرد که هنگام جریان آب باعث افت فشار می شود.

ساخت و عملکرد بوستر پمپ آب:

بوستر پمپ آبرسانی خانگی معمولاً پمپ های سانتریفیوژ الکتریکی ساده با شیر برگشتی نیستند. این پمپ ها ممکن است پمپ های دور ثابت باشند که با افت فشار از نقطه تنظیم فشار کم روشن می شوند و با رسیدن فشار به نقطه تنظیم بالا خاموش می شوند یا پمپ های سرعت متغیر که برای حفظ فشار خروجی ثابت کنترل می شوند.

پمپ های دور ثابت توسط یک سوئیچ فشار کم بسته شده معمول روشن می شوند و تا زمانی که فشار برای باز شدن سوئیچ فشار بالا افزایش یابد، کار می کنند. آن ها هر زمان که آب کافی برای ایجاد افت فشار به زیر نقطه تنظیم کم استفاده شود، چرخه خواهند زد.

بوستر پمپ های دور متغیر از باز خورد فشار برای کنترل الکترونیکی دور موتور برای حفظ فشار تخلیه ثابت منطقی استفاده می کنند. اکثر برنامه ها جریان اصلی برق AC را خاموش می کنند و از اینورتر برای کنترل دور موتور استفاده می کنند.

تأسیساتی که آب ساختمان های مرتفع را تأمین می کنند ممکن است به بوستر پمپ هایی در چندین سطح نیاز داشته باشند تا فشار قابل قبولی را بر روی تمام طبقات ایجاد کنند. در چنین حالتی ممکن است بوستر پمپ های مستقلی در سطوح مختلف نصب شوند که هر کدام فشار ایجاد شده توسط سطح پایین بعدی را افزایش می دهند. همچنین می توان یک بار به حداکثر فشار مورد نیاز رساند و سپس از یک کاهش دهنده فشار در هر سطح استفاده کرد. در صورت وجود مخزن نگهدارنده در سقف با تغذیه جاذبه به سیستم تأمین، از این روش استفاده می شود.

فشار گاز:

اصل بوستر پمپ گاز که برای افزایش فشار منبع هوای فشرده استفاده می شود.

تقویت فشار گاز ممکن است برای پر کردن سیلندر های ذخیره در فشار بالا تر از منبع گاز موجود یا تأمین گاز تولیدی در فشار بالا تر از فشار خط استفاده شود. مثال ها عبارتند از:

  • مخلوط گاز تنفسی برای غواصی در زیر آب که گاز باید از سیلندر های فشار بالا تأمین شود، مانند غواصی، جایگزینی غواصی و غواصی مخلوط گاز مخلوط، که در آن گاز های تشکیل دهنده با فشار جزئی به سیلندر های ذخیره سازی مخلوط می شوند و فشار ذخیره مخلوط ممکن است بالا تر از فشار موجود اجزا باشد.
  • سیستم های بازیافت هلیوم، جایی که گاز تنفسی هلیوکس که توسط غواص اشباع بازدم می شود به سطح لوله منتقل می شود، اکسیژن اضافه می شود تا ترکیب مورد نیاز را تشکیل دهد و گاز به فشار مناسب عرضه می شود، فیلتر می شود، دی اکسید کربن خرد می شود و به پانل توزیع گاز بازگشت تا دوباره به غواص عرضه شود.
  • هوای فشرده کارگاهی معمولاً با فشاری متناسب با اکثر کاربرد ها تأمین می شود، اما بعضی از آن ها ممکن است به فشار بیشتری احتیاج داشته باشند. یک بوستر پمپ کوچک می تواند برای تأمین این هوا موثر باشد.

ساخت و عملکرد بوستر پمپ گاز:

بوستر پمپ های گاز معمولاً کمپرسور های نوع پیستونی یا پیستون هستند. بوستر پمپ تک مرحله ای و تک مرحله ای ساده ترین تنظیمات است و شامل یک سیلندر است که برای مقاومت در برابر فشار های عملیاتی طراحی شده است، با یک پیستون که درون سیلندر به جلو و عقب رانده می شود. سر سیلندر مجهز به درگاه های منبع تغذیه و تخلیه است که شیلنگ ها یا لوله های تغذیه و تخلیه به آن ها متصل می شوند، روی هر کدام یک سوپاپ برگشت ندارد و جریان را از یک منبع تا منبع محدود می کند. هنگامی که تقویت کننده غیرفعال باشد و پیستون ثابت باشد، گاز از شلنگ ورودی، از طریق دریچه ورودی به فضای بین سر سیلندر و پیستون جریان می یابد. اگر فشار در شلنگ خروجی کمتر باشد، پس از آن جریان می یابد و به هر جایی که شلنگ خروجی متصل باشد، جریان می یابد. با در نظر گرفتن فشار های بازشوی دریچه، این جریان با تساوی فشار متوقف می شود.

هنگامی که جریان متوقف شد، بوستر پمپ شروع می شود و با عقب کشیدن پیستون در امتداد سیلندر، افزایش حجم بین سر سیلندر و تاج پیستون، فشار در سیلندر کاهش می یابد و گاز از درگاه ورودی وارد می شود. در چرخه بازگشت، پیستون به سمت سر سیلندر حرکت می کند، حجم فضا را کاهش می دهد و گاز را فشرده می کند تا زمانی که فشار برای غلبه بر فشار در خط خروجی و فشار باز شدن دریچه خروجی کافی باشد. در آن مرحله، گاز از طریق شیر خروجی و پورت از سیلندر خارج می شود.

همیشه مقداری گاز فشرده در فضای سیلندر و سر سیلندر در قسمت بالای ضربه باقی خواهد ماند. گاز در این فضای مرده در طول سکته القایی بعدی منبسط خواهد شد و تنها پس از آن که از فشار گاز منبع تغذیه پایین آمد، گاز تأمین بیشتری به داخل سیلندر جریان می یابد. نسبت حجم فضای سیلندر با پیستون کاملاً خارج شده، به فضای مرده، نسبت فشرده سازی بوستر پمپ است که در این زمینه نسبت تقویت نیز نامیده می شود. بازده بوستر پمپ مربوط به نسبت فشرده سازی است و گاز فقط در صورتی انتقال می یابد که نسبت فشار بین گاز تغذیه و گاز تخلیه کمتر از نسبت تقویت باشد و با افزایش نسبت فشار ورودی به تحویل، میزان تحویل کاهش می یابد.

سرعت تحویل در زمانی که تفاوتی در فشار وجود نداشته باشد از نزدیک به حجم جارو شروع می شود و تا زمانی که نسبت فشار به حداکثر نسبت افزایش برسد انتقال موثری وجود ندارد به طور پیوسته کاهش می یابد.

فشرده سازی گاز باعث افزایش دما می شود. گرما بیشتر توسط گاز فشرده انجام می شود، اما اجزای بوستر پمپ نیز با تماس با گاز گرم می شوند. برخی از بوستر پمپ ها توسط کت آب یا باله های خارجی خنک می شوند تا خنک کننده همرفتی توسط هوای محیط افزایش یابد، اما مدل های کوچک تر ممکن است به هیچ وجه امکانات خنک کننده خاصی نداشته باشند. ترتیب خنک کننده باعث بهبود کارایی می شود، اما هزینه ساخت آن بیشتر است.

پیکربندی:

  • تک مرحله ای، تک عملکرد:

یک سیلندر تقویت کننده وجود دارد که باعث فشار گاز در یک جهت حرکت پیستون می شود و در زمان برگشت سیلندر را دوباره پر می کند.

  • تک مرحله ای، دو عملکرد:

دو سیلندر تقویت کننده وجود دارد که به طور متناوب کار می کنند، در حالی که دیگری فشار می دهد در حالی که دیگری در حال پر کردن است. سیلندر ها هر کدام از گاز های تحت فشار را مستقیماً از منبع تغذیه می کنند و گاز تحویل شده از هر کدام در خروجی ها ترکیب می شوند. سیلندر ها به طور موازی کار می کنند و دارای سوراخ یکسانی هستند.

  • دو مرحله ای، دو عملکرد:

دو سیلندر وجود دارد که هر کدام به تناوب کار می کنند.

منابع نیرو:

  • بوستر پمپ گاز تنفس فشار قوی قابل حمل با هوا
  • بوستر پمپ های گاز ممکن است توسط یک موتور الکتریکی، هیدرولیک، هوای کم فشار یا فشار بالا یا به صورت دستی توسط یک سیستم اهرمی هدایت شوند.

هوای فشرده:

آن هایی که از هوای فشرده تغذیه می شوند معمولاً سیستم های فعال به صورت خطی هستند، جایی که یک سیلندر پنوماتیک مستقیماً پیستون فشرده سازی را هدایت می کند، اغلب در یک محفظه مشترک، با یک یا چند مهر و موم جدا شده است. یک آرایش درایو پنوماتیک با فشار بالا ممکن است از فشار مشابه فشار خروجی برای حرکت دادن پیستون استفاده کند و در یک درایو فشار کم از یک پیستون با قطر بزرگ تر برای ضرب نیروی وارد شده استفاده می شود.

هوای کم فشار:

یک آرایش معمول برای بوستر پمپ های با فشار کم هوا این است که پیستون های تقویت کننده مستقیماً با پیستون محرک، در همان خط مرکز قرار بگیرند. متناسب با نسبت فشار بین محرک و گاز تقویت شده، مساحت مقطع سیلندر فشار ضعیف نسبت به سیلندر های فشار قوی وجود دارد. یک بوستر پمپ تک کناری از این نوع دارای یک سیلندر تقویت کننده در یک انتهای سیلندر نیرو است و یک تقویت کننده عملکرد دوتایی دارای یک سیلندر تقویت کننده در هر انتهای سیلندر قدرت است و میله پیستون دارای یک پیستون محرک در وسط و یک تقویت کننده است پیستون در هر انتها.

بوستر پمپ های اکسیژن به برخی از ویژگی های طراحی نیاز دارند که ممکن است در تقویت کننده های گاز های کمتر واکنش پذیر لازم نباشد. لازم است اطمینان حاصل شود که هوای محرک، که ممکن است برای تماس ایمن با اکسیژن فشار بالا به اندازه کافی تمیز نباشد، نتواند از کنار مهر و موم ها به داخل سیلندر تقویت کننده نشت کند یا اکسیژن فشار بالا نتواند به داخل سیلندر محرک نشت کند. این کار را می توان با ایجاد فاصله بین سیلندر فشار ضعیف و سیلندر فشار قوی که به اتمسفر تخلیه می شود، انجام داد و میله پیستون در هر طرف محل عبور از این فضا مهر و موم شده است. هر گونه نشت گاز از هر دو سیلندر از طریق مهر و موم میله به طور بی خطر به هوای محیط فرار می کند.

یک مورد خاص برای بوستر پمپ های گازسوز، مواردی است که تقویت کننده از همان منبع تغذیه برای تغذیه تقویت کننده و همچنین افزایش گاز استفاده می کند. این ترتیب اتلاف گاز است و برای استفاده در تهیه مقادیر کمی فشار بالا تر در شرایطی که مقادیر زیادی فشار هوای پایین در دسترس است، مناسب ترین است. این سیستم گاهی اوقات به عنوان تقویت کننده راه انداز شناخته می شود.

بوستر پمپ برق:

بوستر پمپ های الکتریکی ممکن است از یک درایو موتور تک یا سه فاز AC استفاده کنند. خروجی دورانی دور موتور با سرعت بالا باید به حرکت رفت و برگشت پیستون با سرعت کمتر تبدیل شود. یکی از راه های انجام این کار تقویت کننده های نظامی و اتصال موتور به یک گیربکس درایو کرم با یک شافت خروجی غیر عادی است که با یک میله اتصال که پیستون دو سر را از طریق یک مرکزی هدایت می کند. این سیستم به خوبی برای بوستر پمپ دو عملکرد مناسب است یا با تقویت تک مرحله ای توسط سیلندر های متصل به موازات با همان سوراخ، یا سیلندر های دو مرحله ای از سوراخ های مختلف متصل به صورت سری. برخی از این بوستر پمپ ها باعث می شوند که میله اتصال قطع شود و یک جفت اهرم بلند برای کار دستی در مواقع اضطراری یا جایی که توان الکتریکی در دسترس نیست نصب شود.

بنابراین با آگاهی از بهره برداری بوستر پمپ ، می توانید فشار آب، گاز و برق را به راحتی تنظیم و کنترل نمایید و به احتمال زیاد با موفقیت فشار آب را مدیریت خواهید کرد. درنهایت، برای کاهش انرژی، بهبود کارآیی، صرفه جویی در وقت و هزینه، تولید بوستر پمپ و همچنین اطلاع از قیمت بوستر پمپ با متخصصان و کارشناسان ناب زیست از طریق شماره تماس های 50 57 426 0912 و 02188721092 در ارتباط باشید.

بوستر پمپ آب دستگاهی است که فشار مایع را افزایش می دهد. ممکن است از آن ها با مایعات یا گازها استفاده شود، اما جزئیات ساخت آن بسته به مایع متفاوت خواهد بود. تقویت کننده گاز شبیه کمپرسور گاز است، اما به طور کلی مکانیزم ساده تری است که اغلب فقط دارای یک مرحله فشرده سازی است و برای افزایش فشار گاز بالا تر از فشار محیط استفاده می شود. بوستر پمپ دور متغیر نیز ساخته می شوند. بوستر پمپ ها ممکن است برای افزایش فشار گاز، انتقال گاز فشار بالا، شارژ سیلندر های گاز و مهار استفاده شوند.

در پروژه های جدید ساختمانی و مقاوم سازی، از بوستر پمپ های فشار آب برای تأمین فشار آب کافی در طبقات فوقانی ساختمان های بلند مرتبه استفاده می شود. نیاز به بوستر پمپ فشار آب نیز می تواند پس از نصب دستگاه پیشگیری از برگشت جریان (BFP) ، که در حال حاضر در بسیاری از شهرداری ها برای محافظت از منابع عمومی آب در برابر آلاینده های موجود در یک ساختمان وارد آب عمومی تأمین می شود، ایجاد شود. استفاده از BFP ها پس از تصویب قانون آب تمیز آغاز شد. این دستگاه ها می توانند 12 PSI را از دست بدهند و باعث می شوند که فشار سنج در طبقه های بالا به درستی کار نکند. بعد از این که لوله ها برای مدت طولانی در سرویس قرار گرفتند، می توان مقیاسی را روی سطوح داخلی ایجاد کرد که هنگام جریان آب باعث افت فشار می شود.

ساخت و عملکرد بوستر پمپ آب:

بوستر پمپ آبرسانی خانگی معمولاً پمپ های سانتریفیوژ الکتریکی ساده با شیر برگشتی نیستند. این پمپ ها ممکن است پمپ های دور ثابت باشند که با افت فشار از نقطه تنظیم فشار کم روشن می شوند و با رسیدن فشار به نقطه تنظیم بالا خاموش می شوند یا پمپ های سرعت متغیر که برای حفظ فشار خروجی ثابت کنترل می شوند.

پمپ های دور ثابت توسط یک سوئیچ فشار کم بسته شده معمول روشن می شوند و تا زمانی که فشار برای باز شدن سوئیچ فشار بالا افزایش یابد، کار می کنند. آن ها هر زمان که آب کافی برای ایجاد افت فشار به زیر نقطه تنظیم کم استفاده شود، چرخه خواهند زد.

بوستر پمپ های دور متغیر از باز خورد فشار برای کنترل الکترونیکی دور موتور برای حفظ فشار تخلیه ثابت منطقی استفاده می کنند. اکثر برنامه ها جریان اصلی برق AC را خاموش می کنند و از اینورتر برای کنترل دور موتور استفاده می کنند.

تأسیساتی که آب ساختمان های مرتفع را تأمین می کنند ممکن است به بوستر پمپ هایی در چندین سطح نیاز داشته باشند تا فشار قابل قبولی را بر روی تمام طبقات ایجاد کنند. در چنین حالتی ممکن است بوستر پمپ های مستقلی در سطوح مختلف نصب شوند که هر کدام فشار ایجاد شده توسط سطح پایین بعدی را افزایش می دهند. همچنین می توان یک بار به حداکثر فشار مورد نیاز رساند و سپس از یک کاهش دهنده فشار در هر سطح استفاده کرد. در صورت وجود مخزن نگهدارنده در سقف با تغذیه جاذبه به سیستم تأمین، از این روش استفاده می شود.

فشار گاز:

اصل بوستر پمپ گاز که برای افزایش فشار منبع هوای فشرده استفاده می شود.

تقویت فشار گاز ممکن است برای پر کردن سیلندر های ذخیره در فشار بالا تر از منبع گاز موجود یا تأمین گاز تولیدی در فشار بالا تر از فشار خط استفاده شود. مثال ها عبارتند از:

  • مخلوط گاز تنفسی برای غواصی در زیر آب که گاز باید از سیلندر های فشار بالا تأمین شود، مانند غواصی، جایگزینی غواصی و غواصی مخلوط گاز مخلوط، که در آن گاز های تشکیل دهنده با فشار جزئی به سیلندر های ذخیره سازی مخلوط می شوند و فشار ذخیره مخلوط ممکن است بالا تر از فشار موجود اجزا باشد.
  • سیستم های بازیافت هلیوم، جایی که گاز تنفسی هلیوکس که توسط غواص اشباع بازدم می شود به سطح لوله منتقل می شود، اکسیژن اضافه می شود تا ترکیب مورد نیاز را تشکیل دهد و گاز به فشار مناسب عرضه می شود، فیلتر می شود، دی اکسید کربن خرد می شود و به پانل توزیع گاز بازگشت تا دوباره به غواص عرضه شود.
  • هوای فشرده کارگاهی معمولاً با فشاری متناسب با اکثر کاربرد ها تأمین می شود، اما بعضی از آن ها ممکن است به فشار بیشتری احتیاج داشته باشند. یک بوستر پمپ کوچک می تواند برای تأمین این هوا موثر باشد.

ساخت و عملکرد بوستر پمپ گاز:

بوستر پمپ های گاز معمولاً کمپرسور های نوع پیستونی یا پیستون هستند. بوستر پمپ تک مرحله ای و تک مرحله ای ساده ترین تنظیمات است و شامل یک سیلندر است که برای مقاومت در برابر فشار های عملیاتی طراحی شده است، با یک پیستون که درون سیلندر به جلو و عقب رانده می شود. سر سیلندر مجهز به درگاه های منبع تغذیه و تخلیه است که شیلنگ ها یا لوله های تغذیه و تخلیه به آن ها متصل می شوند، روی هر کدام یک سوپاپ برگشت ندارد و جریان را از یک منبع تا منبع محدود می کند. هنگامی که تقویت کننده غیرفعال باشد و پیستون ثابت باشد، گاز از شلنگ ورودی، از طریق دریچه ورودی به فضای بین سر سیلندر و پیستون جریان می یابد. اگر فشار در شلنگ خروجی کمتر باشد، پس از آن جریان می یابد و به هر جایی که شلنگ خروجی متصل باشد، جریان می یابد. با در نظر گرفتن فشار های بازشوی دریچه، این جریان با تساوی فشار متوقف می شود.

هنگامی که جریان متوقف شد، بوستر پمپ شروع می شود و با عقب کشیدن پیستون در امتداد سیلندر، افزایش حجم بین سر سیلندر و تاج پیستون، فشار در سیلندر کاهش می یابد و گاز از درگاه ورودی وارد می شود. در چرخه بازگشت، پیستون به سمت سر سیلندر حرکت می کند، حجم فضا را کاهش می دهد و گاز را فشرده می کند تا زمانی که فشار برای غلبه بر فشار در خط خروجی و فشار باز شدن دریچه خروجی کافی باشد. در آن مرحله، گاز از طریق شیر خروجی و پورت از سیلندر خارج می شود.

همیشه مقداری گاز فشرده در فضای سیلندر و سر سیلندر در قسمت بالای ضربه باقی خواهد ماند. گاز در این فضای مرده در طول سکته القایی بعدی منبسط خواهد شد و تنها پس از آن که از فشار گاز منبع تغذیه پایین آمد، گاز تأمین بیشتری به داخل سیلندر جریان می یابد. نسبت حجم فضای سیلندر با پیستون کاملاً خارج شده، به فضای مرده، نسبت فشرده سازی بوستر پمپ است که در این زمینه نسبت تقویت نیز نامیده می شود. بازده بوستر پمپ مربوط به نسبت فشرده سازی است و گاز فقط در صورتی انتقال می یابد که نسبت فشار بین گاز تغذیه و گاز تخلیه کمتر از نسبت تقویت باشد و با افزایش نسبت فشار ورودی به تحویل، میزان تحویل کاهش می یابد.

سرعت تحویل در زمانی که تفاوتی در فشار وجود نداشته باشد از نزدیک به حجم جارو شروع می شود و تا زمانی که نسبت فشار به حداکثر نسبت افزایش برسد انتقال موثری وجود ندارد به طور پیوسته کاهش می یابد.

فشرده سازی گاز باعث افزایش دما می شود. گرما بیشتر توسط گاز فشرده انجام می شود، اما اجزای بوستر پمپ نیز با تماس با گاز گرم می شوند. برخی از بوستر پمپ ها توسط کت آب یا باله های خارجی خنک می شوند تا خنک کننده همرفتی توسط هوای محیط افزایش یابد، اما مدل های کوچک تر ممکن است به هیچ وجه امکانات خنک کننده خاصی نداشته باشند. ترتیب خنک کننده باعث بهبود کارایی می شود، اما هزینه ساخت آن بیشتر است.

پیکربندی:

  • تک مرحله ای، تک عملکرد:

یک سیلندر تقویت کننده وجود دارد که باعث فشار گاز در یک جهت حرکت پیستون می شود و در زمان برگشت سیلندر را دوباره پر می کند.

  • تک مرحله ای، دو عملکرد:

دو سیلندر تقویت کننده وجود دارد که به طور متناوب کار می کنند، در حالی که دیگری فشار می دهد در حالی که دیگری در حال پر کردن است. سیلندر ها هر کدام از گاز های تحت فشار را مستقیماً از منبع تغذیه می کنند و گاز تحویل شده از هر کدام در خروجی ها ترکیب می شوند. سیلندر ها به طور موازی کار می کنند و دارای سوراخ یکسانی هستند.

  • دو مرحله ای، دو عملکرد:

دو سیلندر وجود دارد که هر کدام به تناوب کار می کنند.

منابع نیرو:

  • بوستر پمپ گاز تنفس فشار قوی قابل حمل با هوا
  • بوستر پمپ های گاز ممکن است توسط یک موتور الکتریکی، هیدرولیک، هوای کم فشار یا فشار بالا یا به صورت دستی توسط یک سیستم اهرمی هدایت شوند.

هوای فشرده:

آن هایی که از هوای فشرده تغذیه می شوند معمولاً سیستم های فعال به صورت خطی هستند، جایی که یک سیلندر پنوماتیک مستقیماً پیستون فشرده سازی را هدایت می کند، اغلب در یک محفظه مشترک، با یک یا چند مهر و موم جدا شده است. یک آرایش درایو پنوماتیک با فشار بالا ممکن است از فشار مشابه فشار خروجی برای حرکت دادن پیستون استفاده کند و در یک درایو فشار کم از یک پیستون با قطر بزرگ تر برای ضرب نیروی وارد شده استفاده می شود.

هوای کم فشار:

یک آرایش معمول برای بوستر پمپ های با فشار کم هوا این است که پیستون های تقویت کننده مستقیماً با پیستون محرک، در همان خط مرکز قرار بگیرند. متناسب با نسبت فشار بین محرک و گاز تقویت شده، مساحت مقطع سیلندر فشار ضعیف نسبت به سیلندر های فشار قوی وجود دارد. یک بوستر پمپ تک کناری از این نوع دارای یک سیلندر تقویت کننده در یک انتهای سیلندر نیرو است و یک تقویت کننده عملکرد دوتایی دارای یک سیلندر تقویت کننده در هر انتهای سیلندر قدرت است و میله پیستون دارای یک پیستون محرک در وسط و یک تقویت کننده است پیستون در هر انتها.

بوستر پمپ های اکسیژن به برخی از ویژگی های طراحی نیاز دارند که ممکن است در تقویت کننده های گاز های کمتر واکنش پذیر لازم نباشد. لازم است اطمینان حاصل شود که هوای محرک، که ممکن است برای تماس ایمن با اکسیژن فشار بالا به اندازه کافی تمیز نباشد، نتواند از کنار مهر و موم ها به داخل سیلندر تقویت کننده نشت کند یا اکسیژن فشار بالا نتواند به داخل سیلندر محرک نشت کند. این کار را می توان با ایجاد فاصله بین سیلندر فشار ضعیف و سیلندر فشار قوی که به اتمسفر تخلیه می شود، انجام داد و میله پیستون در هر طرف محل عبور از این فضا مهر و موم شده است. هر گونه نشت گاز از هر دو سیلندر از طریق مهر و موم میله به طور بی خطر به هوای محیط فرار می کند.

یک مورد خاص برای بوستر پمپ های گازسوز، مواردی است که تقویت کننده از همان منبع تغذیه برای تغذیه تقویت کننده و همچنین افزایش گاز استفاده می کند. این ترتیب اتلاف گاز است و برای استفاده در تهیه مقادیر کمی فشار بالا تر در شرایطی که مقادیر زیادی فشار هوای پایین در دسترس است، مناسب ترین است. این سیستم گاهی اوقات به عنوان تقویت کننده راه انداز شناخته می شود.

بوستر پمپ برق:

بوستر پمپ های الکتریکی ممکن است از یک درایو موتور تک یا سه فاز AC استفاده کنند. خروجی دورانی دور موتور با سرعت بالا باید به حرکت رفت و برگشت پیستون با سرعت کمتر تبدیل شود. یکی از راه های انجام این کار تقویت کننده های نظامی و اتصال موتور به یک گیربکس درایو کرم با یک شافت خروجی غیر عادی است که با یک میله اتصال که پیستون دو سر را از طریق یک مرکزی هدایت می کند. این سیستم به خوبی برای بوستر پمپ دو عملکرد مناسب است یا با تقویت تک مرحله ای توسط سیلندر های متصل به موازات با همان سوراخ، یا سیلندر های دو مرحله ای از سوراخ های مختلف متصل به صورت سری. برخی از این بوستر پمپ ها باعث می شوند که میله اتصال قطع شود و یک جفت اهرم بلند برای کار دستی در مواقع اضطراری یا جایی که توان الکتریکی در دسترس نیست نصب شود.

بنابراین با آگاهی از بهره برداری بوستر پمپ ، می توانید فشار آب، گاز و برق را به راحتی تنظیم و کنترل نمایید و به احتمال زیاد با موفقیت فشار آب را مدیریت خواهید کرد. درنهایت، برای کاهش انرژی، بهبود کارآیی، صرفه جویی در وقت و هزینه، تولید بوستر پمپ و همچنین اطلاع از قیمت بوستر پمپ با متخصصان و کارشناسان ناب زیست از طریق شماره تماس های 50 57 426 0912 و 02188721092 در ارتباط باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 2
  • بازدید کلی : 808
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی